En löydä laskuani
Jos et löydä laskuasi, tarkistathan oletko tilannut laskusi johonkin seuraavista kanavista: sähköposti, OmaPosti, verkkopankin e-lasku tai Kivra. Näistä vaihtoehdoista voit valita itsellesi sopivimman tavan saada laskusi. Sähköpostilaskun voit tilata Kuopion Energian asiakaspalvelusta. Kaikki muut vaihtoehdot vaativat omien kanavien käyttöä. Suosittelemme e-laskua suoraan verkkopankkiisi, josta sen löydät, kun maksat muitakin laskujasi.
Huomioithan, että myös Väpistä näet laskusi. Väppi-sovelluksesta näet sähkönkulutuksesi tunti-, kuukausi- ja vuositasolla.
Hei! Valitettavasti emme ole nyt paikalla. Palvelemme chatin kautta arkisin klo 8–16.
Voit ottaa meihin yhteyttä myös puhelimitse tai sähköpostilla.
Asiakaspalvelumme on avoinna 8–17.
p. 020 520 01
asiakaspalvelu@kuopionenergia.fi
Asiakaspalvelun kaikki
yhteystiedot