Tilapäinen meluhaitta haketuksesta Haapaniemen alueella
19.5.2020
Haapaniemellä Kumpusaaren biopolttoaineterminaalissamme haketetaan karsittua rankaa 18.–22.5.2020 klo 7–21. Pahoittelemme mahdollisesti aiheutuvaa häiriötä.
19.5.2020
Haapaniemellä Kumpusaaren biopolttoaineterminaalissamme haketetaan karsittua rankaa 18.–22.5.2020 klo 7–21. Pahoittelemme mahdollisesti aiheutuvaa häiriötä.
Hei! Olen Äly ja autan sinua löytämään etsimäsi.
Olen muuttamassa
Olen muuttamassa omakoti- tai paritaloon
Olen ostanut omakoti- tai paritalon
MuuttajanHei! Valitettavasti emme ole nyt paikalla. Palvelemme chatin kautta arkisin klo 8–16.
Voit ottaa meihin yhteyttä myös puhelimitse tai sähköpostilla.
Asiakaspalvelumme on avoinna 8–17.
p. 020 520 01
asiakaspalvelu@kuopionenergia.fi
Tee sähkönmyyntisopimus valitsemasi sähkönmyyjäsi kanssa hyvissä ajoin ennen muuttoa. Kuopion Energian sähkönmyynnistä vastaa Väre Oy.
Huom! Kun sähkönmyyntisopimuksesi valitsemaltasi toimittajalta on voimassa, saat Kuopion Sähköverkko Oy:ltä tekstiviestin, johon vastaamalla vahvistat, että sähköt voidaan kytkeä turvallisesti päälle. Ilman vahvistusta emme kytke sähköjä.
Hei! Valitettavasti emme ole nyt paikalla. Palvelemme chatin kautta arkisin klo 8–16.
Voit ottaa meihin yhteyttä myös puhelimitse tai sähköpostilla.
Asiakaspalvelumme on avoinna 8–17.
p. 020 520 01
asiakaspalvelu@kuopionenergia.fi
Viat ja häiriöt
Jos olet ilman sähköä tai lämpöä ja vika ei näy häiriökartallamme, voit ilmoittaa viasta vikapalvelunumeroomme.
Vikapalvelunumerot (24 h)
Sähkö ja kaukolämpö: 0800 180 330
Häiriöilmoitukset
Voit tilata häiriöilmoitukset itsellesi myös Väppi-palvelusta.
Väppi
Huolehdithan, että sähkön- ja lämmönmyyjälläsi on ajankohtaiset yhteystietosi.
Hei! Valitettavasti emme ole nyt paikalla. Palvelemme chatin kautta arkisin klo 8–16.
Voit ottaa meihin yhteyttä myös puhelimitse tai sähköpostilla.
Asiakaspalvelumme on avoinna 8–17.
p. 020 520 01
asiakaspalvelu@kuopionenergia.fi
Liittymissopimukset
Tarvitsetko sähköliittymän uuteen kotiisi? Tai onko kyseessä sähköliittymän omistajan vaihdos? Huomioithan, että liittymän tilaus kannattaa tehdä hyvissä ajoin.
Tarvitsetko sähköä väliaikaisesti esimerkiksi työmaalle tai tapahtumaan?
Haluatko huolettoman ja varman lämmityksen kotiisi? Tai oletko myynyt talosi ja kaukolämpösopimus pitäisi siirtää uudelle asukkaalle?
E-lasku ja sähköpostilasku
Kirjaudu omaan verkkopankkiisi ja käy tekemässä e-laskusopimus Kuopion Energian ja/tai Kuopion Sähköverkko Oy:n kanssa. Sopimuksen teko vaihtelee pankkikohtaisesti, mutta tyypillisesti tarvitset laskulta viitenumeron.
Sähköpostilaskun saat tilattua asiakaspalvelusta joko puhelimella tai sähköpostilla.
Asiakaspalvelu p. 020 520 01 (arkisin 8- 17)
asiakaspalvelu@kuopionenergia.fi
Hei! Valitettavasti emme ole nyt paikalla. Palvelemme chatin kautta arkisin klo 8–16.
Voit ottaa meihin yhteyttä myös puhelimitse tai sähköpostilla.
Asiakaspalvelumme on avoinna 8–17.
p. 020 520 01
asiakaspalvelu@kuopionenergia.fi
Maksuaika ja eräpäivä
Laskulle on mahdollista pyytää lisää maksuaikaa ennen eräpäivää. Voit olla puhelimitse yhteydessä maksuneuvontaamme Ropoon tai hoitaa asian MyRopo-palvelussa. Palveluun kirjautumisessa tarvitset omat verkkopankkitunnuksesi.
Maksuneuvonta Ropo: 09 4246 1324 (pvm/mpm)
Hei! Valitettavasti emme ole nyt paikalla. Palvelemme chatin kautta arkisin klo 8–16.
Voit ottaa meihin yhteyttä myös puhelimitse tai sähköpostilla.
Asiakaspalvelumme on avoinna 8–17.
p. 020 520 01
asiakaspalvelu@kuopionenergia.fi
Laskun sisältö
Mistä kaukolämpölasku koostuu?
Jos sinulla on laskun sisällöstä kysyttävää, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme. Palveluaika chatissa on arkisin klo 8-16.
Laskutustietojen muutos
Jos haluat päivittää tai muuttaa verkkopalvelusopimuksesi (sähkönsiirto) laskutustietoja, olethan yhteydessä sähkönmyyjääsi. Laskutusosoite ja verkkolaskutustiedot päivittyvät Kuopion Sähköverkko Oy:lle sähkönmyyjän kautta.
Kaukolämpösopimuksen laskutustietojen muutokset voit hoitaa Kuopion Energian asiakaspalvelun kautta.
Asiakaspalvelu p. 020 520 01 (arkisin 8-17)
asiakaspalvelu@kuopionenergia.fi
Hei! Valitettavasti emme ole nyt paikalla. Palvelemme chatin kautta arkisin klo 8–16.
Voit ottaa meihin yhteyttä myös puhelimitse tai sähköpostilla.
Asiakaspalvelumme on avoinna 8–17.
p. 020 520 01
asiakaspalvelu@kuopionenergia.fi
Hinnastot ja ehdot
Hei! Valitettavasti emme ole nyt paikalla. Palvelemme chatin kautta arkisin klo 8–16.
Voit ottaa meihin yhteyttä myös puhelimitse tai sähköpostilla.
Asiakaspalvelumme on avoinna 8–17.
p. 020 520 01
asiakaspalvelu@kuopionenergia.fi
Kaukolämpöliittymä
Liittymän irtisanominen
020 520 04 (arkisin 8-16)
lampoasiakaspalvelu@kuopionenergia.fi
Hei! Valitettavasti emme ole nyt paikalla. Palvelemme chatin kautta arkisin klo 8–16.
Voit ottaa meihin yhteyttä myös puhelimitse tai sähköpostilla.
Asiakaspalvelumme on avoinna 8–17.
p. 020 520 01
asiakaspalvelu@kuopionenergia.fi
En löydä laskuani
Jos et löydä laskuasi, tarkistathan oletko tilannut laskusi johonkin seuraavista kanavista: sähköposti, OmaPosti, verkkopankin e-lasku tai Kivra. Näistä vaihtoehdoista voit valita itsellesi sopivimman tavan saada laskusi. Sähköpostilaskun voit tilata Kuopion Energian asiakaspalvelusta. Kaikki muut vaihtoehdot vaativat omien kanavien käyttöä. Suosittelemme e-laskua suoraan verkkopankkiisi, josta sen löydät, kun maksat muitakin laskujasi.
Huomioithan, että myös Väpistä näet laskusi. Väppi-sovelluksesta näet sähkönkulutuksesi tunti-, kuukausi- ja vuositasolla.
Hei! Valitettavasti emme ole nyt paikalla. Palvelemme chatin kautta arkisin klo 8–16.
Voit ottaa meihin yhteyttä myös puhelimitse tai sähköpostilla.
Asiakaspalvelumme on avoinna 8–17.
p. 020 520 01
asiakaspalvelu@kuopionenergia.fi