Asiakaspalvelu
Vastuullinen hinnoittelu ja yllätyksetön laskutus ovat osa palvelukonseptiamme, kuten ystävällinen ja asiantunteva asiakasneuvontammekin.
Teemme töitä päivittäin sinua varten, joten voit aina tarvittaessa olla yhteydessä meihin. Autamme arjen energia-asioissa ja ohjaamme yhteydenottosi oikealle asiantuntijalle.
Asiakaspalvelu
020 520 01
asiakaspalvelu@kuopionenergia.fi
Avoinna
arkisin 8–17
chat 8-16
23.12. 8–16
27.12. suljettu
Myöskään lomakkeen kautta jätettyjä soittopyyntöjä ei hoideta 27.12., vaan vastaamme niihin vasta 30.12.
Omistajavaihdokset, sopimusasiat, laskun sisältö, reklamaatiot, mittarilukemailmoitukset, Väppi ja muu asiakaspalvelu. Maksuneuvonta Ropolta (kts. yhteystiedot alempaa).
Asiakaspalvelupiste
Haapaniemen asiakaspalvelupiste on poistettu käytöstä syyskuun alussa. Palvelemme jatkossa puhelimitse sekä sähköisesti verkossa.
Sähköverkon liittymät
020 520 03
sahkoliittyma@kuopionenergia.fi
Avoinna
arkisin 8–16
23.12. 8–16
27.12. suljettu
Myöskään lomakkeen kautta jätettyjä soittopyyntöjä ei hoideta 27.12., vaan vastaamme niihin vasta 30.12.
Sähköverkon liittymät, työmaasähköpalvelut ja muu tekninen asiakaspalvelu
Sähköverkon yrityspalvelu
017 224 310
yrityspalvelu@kuopionenergia.fi
Avoinna
arkisin 8–16
Suljettu 27.12.
Myöskään lomakkeen kautta jätettyjä soittopyyntöjä ei hoideta 27.12., vaan vastaamme niihin vasta 30.12.
Yritysasiakkaiden oma palvelukanava
Vikailmoitukset
(sähkö, kaukolämpö ja kaukojäähdytys)
0800 180 330
Työmaat
Palvelun laadun varmistamiseksi nauhoitamme asiakaspalvelunumeroihin
020 520 01, 020 520 03, 020 520 04 ja vikapalvelunumeroon 0800 180 330 saapuvat puhelut. Puhelun hinta määräytyy soittajan liittymäsopimuksen perusteella. Soitosta peritään matkapuhelimesta soitettaessa matkapuhelinmaksu (mpm) ja lankapuhelimesta soitettaessa paikallisverkkomaksu (pvm).
Ropon maksuneuvonta ja -valvonta
09 4246 1324 (pvm/mpm)
MyRopo 24/7 (laskujen haku, laskun tila, maksaminen, eräpäivän siirto, chat)
Kuluttajat:
Maksuneuvonta: ma-pe klo 8–20 (laskuihin liittyvät asiat)
Maksuvalvonta: ma-pe klo 8–18 (muistutus- ja perintäkirjeisiin liittyvät asiat)
MyRopo: Chatbot 24/7 ja chat-asiakaspalvelija ma-pe klo 8–18
Yritykset:
Maksuneuvonta ja -valvonta: ma-pe klo 8–17
MyRopo: Chatbot 24/7 ja chat-asiakaspalvelija ma-pe klo 8–17
Väppi – henkilökohtainen energiavalmentajasi
Kuopion Energian ja Väreen asiakkaana saat käyttöösi Väppi-sovelluksen, joka on henkilökohtainen energiavalmentajasi. Sen avulla hallitset kätevästi asiakkuuttasi ja sopimusasioitasi. Väpillä pysyt ajan tasalla energiankulutuksestasi. Näet sähkönkäyttösi tunti-, vuorokausi-, viikko-, kuukausi- tai vuositasolla ja voit verrata sähkönkäyttöäsi aikaisempiin vuosiin.
Kaupunkilaisten palveluksessa
Tuotamme kuopiolaisille vastuullista, paremman huomisen energiaa: sähköä, lämpöä ja jäähdytystä. Asiakkaidemme tyytyväisyys on toimintamme kulmakivi. Kunnioitamme jokaista asiakassuhdettamme ja pyrimme kehittämään palveluitamme asiakkaidemme tarpeiden mukaan.
Vastuullinen hinnoittelu ja yllätyksetön laskutus ovat osa palvelukonseptiamme, kuten ystävällinen ja asiantunteva asiakasneuvontammekin.
Teemme töitä päivittäin sinua varten, joten voit aina tarvittaessa olla yhteydessä meihin. Autamme arjen energia-asioissa ja ohjaamme yhteydenottosi oikealle asiantuntijalle.
Yhteyshenkilöt ja laskutusosoitteet
Alla olevasta linkistä löydät tietoa käytettävissä olevista oikeussuojakeinoista kuluttajille ja yrittäjille.