Asiakaspalvelu

Vastuullinen hinnoittelu ja yllätyksetön laskutus ovat osa palvelukonseptiamme, kuten ystävällinen ja asiantunteva asiakasneuvontammekin.

Teemme töitä päivittäin sinua varten, joten voit aina tarvittaessa olla yhteydessä meihin. Autamme arjen energia-asioissa ja ohjaamme yhteydenottosi oikealle asiantuntijalle.

Asiakaspalvelu

020 520 01

asiakaspalvelu@kuopionenergia.fi

Avoinna
arkisin 8–17
chat 8-16

23.12. 8–16
27.12. suljettu

Myöskään lomakkeen kautta jätettyjä soittopyyntöjä ei hoideta 27.12., vaan vastaamme niihin vasta 30.12.

Omistajavaihdokset, sopimusasiat, laskun sisältö, reklamaatiot, mittarilukemailmoitukset, Väppi ja muu asiakaspalvelu. Maksuneuvonta Ropolta (kts. yhteystiedot alempaa).

Asiakaspalvelupiste

Haapaniemen asiakaspalvelupiste on poistettu käytöstä syyskuun alussa. Palvelemme jatkossa puhelimitse sekä sähköisesti verkossa.

> Jätä soittopyyntö

Sähköverkon liittymät

020 520 03

sahkoliittyma@kuopionenergia.fi

Avoinna
arkisin 8–16

23.12. 8–16
27.12. suljettu

Myöskään lomakkeen kautta jätettyjä soittopyyntöjä ei hoideta 27.12., vaan vastaamme niihin vasta 30.12.

Sähköverkon liittymät, työmaasähköpalvelut ja muu tekninen asiakaspalvelu

Sähköverkon yrityspalvelu

017 224 310

yrityspalvelu@kuopionenergia.fi

Avoinna
arkisin 8–16

Suljettu 27.12.

Myöskään lomakkeen kautta jätettyjä soittopyyntöjä ei hoideta 27.12., vaan vastaamme niihin vasta 30.12.

Yritysasiakkaiden oma palvelukanava

Kaapelinäytöt Kuopion
Sähköverkon alueella

040 709 7548

kaapelinaytto@kuopionenergia.fi

Vikailmoitukset
(sähkö, kaukolämpö ja kaukojäähdytys)

0800 180 330

Palvelun laadun varmistamiseksi nauhoitamme asiakaspalvelunumeroihin
020 520 01, 020 520 03, 020 520 04 ja vikapalvelunumeroon 0800 180 330 saapuvat puhelut. Puhelun hinta määräytyy soittajan liittymäsopimuksen perusteella. Soitosta peritään matkapuhelimesta soitettaessa matkapuhelinmaksu (mpm) ja lankapuhelimesta soitettaessa paikallisverkkomaksu (pvm).

Ropon maksuneuvonta ja -valvonta

09 4246 1324 (pvm/mpm)
MyRopo 24/7 (laskujen haku, laskun tila, maksaminen, eräpäivän siirto, chat)

Kuluttajat:
Maksuneuvonta: ma-pe klo 8–20 (laskuihin liittyvät asiat)
Maksuvalvonta: ma-pe klo 8–18 (muistutus- ja perintäkirjeisiin liittyvät asiat)
MyRopo: Chatbot 24/7 ja chat-asiakaspalvelija ma-pe klo 8–18

Yritykset:
Maksuneuvonta ja -valvonta: ma-pe klo 8–17
MyRopo: Chatbot 24/7 ja chat-asiakaspalvelija ma-pe klo 8–17

 

Väppi – henkilökohtainen energiavalmentajasi

Kuopion Energian ja Väreen asiakkaana saat käyttöösi Väppi-sovelluksen, joka on henkilökohtainen energiavalmentajasi. Sen avulla hallitset kätevästi asiakkuuttasi ja sopimusasioitasi. Väpillä pysyt ajan tasalla energiankulutuksestasi. Näet sähkönkäyttösi tunti-, vuorokausi-, viikko-, kuukausi- tai vuositasolla ja voit verrata sähkönkäyttöäsi aikaisempiin vuosiin.

 Tutustu Väppiin tästä

Kaupunkilaisten palveluksessa

Tuotamme kuopiolaisille vastuullista, paremman huomisen energiaa: sähköä, lämpöä ja jäähdytystä. Asiakkaidemme tyytyväisyys on toimintamme kulmakivi. Kunnioitamme jokaista asiakassuhdettamme ja pyrimme kehittämään palveluitamme asiakkaidemme tarpeiden mukaan.

Vastuullinen hinnoittelu ja yllätyksetön laskutus ovat osa palvelukonseptiamme, kuten ystävällinen ja asiantunteva asiakasneuvontammekin.

Teemme töitä päivittäin sinua varten, joten voit aina tarvittaessa olla yhteydessä meihin. Autamme arjen energia-asioissa ja ohjaamme yhteydenottosi oikealle asiantuntijalle.

Yhteyshenkilöt ja laskutusosoitteet

> Katso yhteyshenkilöt ja laskutusosoitteet tästä

Alla olevasta linkistä löydät tietoa käytettävissä olevista oikeussuojakeinoista kuluttajille ja yrittäjille.

Kilpailu- ja kuluttajavirasto (kkv.fi)